07.30

Sitter här i min ensamhet och har det tråkigt haha, idag får man jullov så jävla nice men såklart ska man gå till skolan och göra massa saker. Sitter just nu och väntar på att älskling ska ringa, vet inte om han kan ringa men jag hoppas som fan att han kommer ringa

För er som hänger lite efter eller ah då är han då utomlands till 15 januari vilket typ tar kål på mig usch det gillar jag inte :( missade ett samtal från honom igår så vill verkligen att han ringer typ nu :((

Igår kom mina kusiner hit från italien skit nice !! Men dom typ spydde när vi satt och åt inte så värst trevligt men ändå synd om dom :(

Så ja idag börjar jag halv tio men jag sitter redan nyduschaf och kläder på mig haha... Juste vi ska ge bort julklappar i skolan idag dom ska typ Lotta ut vem som får vad och gissa vad jag ska ge *trumvirvel* KONDOMER !!!!!!! Haha kom inte på något bättre haha. Nej men jag ska väll ta och äta något och fortsätta vänta haha :( puss på er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0