21.12

Mamma kom hem för en stund sen med wok mat, riktigt gott! Så nu sitter vi här mätta som satan och kollar på Criminal Minds :) Asså det är helt sjukt jag vet inte någon som gillar kriminalserier så mycket som jag gör!! Haha jag missar nästan aldrig någon sån serie!! Det är så grymt bra !! 

Jag saknar mina vänner från min förra skola, det är det enda jag känner kan vara jobbigt att gå i en skola där jag inte känner någon från min förra skola, men vi har våra film kvällar ibland och jag tycker att det varit riktigt länge sedan!! Så snart blir det en filmkväll igen!! ♥













fail på mig på sista bilden haha

Kommentarer
Postat av: Linnea B

Fan vad jag saknar det! Alla bilder får minnena att bara strömma fram :( Men vi ses snart ;) <3333

2012-01-01 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0