21.44

TWILIGHT TIMEEEEEE

Twilight på femman wiiiihoooo !!!

Men men idag hade jag samtal med min lärare och hon säger att jag utvecklats jätte mycket sen höstlovet :D asså jag typ dog blev så jävla glaaaad, och då sa hon att jag är jazz tjejen i klassen att jag kommer komma långt i dansen efter gymnasiet asså ååååååh är så glaaaad !!!!!!!!! Plus att jag chattade med älskling idag åh vad jag saknar honom men jag ska tänka positivt, han kommer hem om ungefär en månad :))))))) hihi vart glad över att snacka med honom även om det inte var så länge men bättre än ingenting! :))

Efter twilight blir det duschen och sen mars i säng haha behöver min skönhetssömn :)) ska sova minst åtta timmar har jag bestämt ! Måste få mer sömn om jag ska klara skoldagarna :) skickade in min svenska läxa idag oxå det känns skönt ska läsa lite innan jag somnar eftersom jag ska ha läst ut en bok nästa vecka -.- en engelsk dessutom vilket är mycket jobbigare haha men men nu ska jag fortsätta kolla på filmen puss på er ha en fortsatt trevlig kväll hörrni :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0