2329

Ligger i sängen och lyssnar på musik och kollar runt lite på Facebook.

Beck filmen var grymt nice alla som inte kollar på Beck borde se ALLA filmer!!!!!! Grymt nice!!
Mamma fixade mina ögonbryn oxå så nu är jag fin i ansiktet igen haha :)

Det är en sak jag har tänkt på, asså hur mycket fixar sig killar :o vi tjejer vi sminkar oss rakar benen noppat ögonbrynen osv men vad gör killarna :o verkar som att dom bara tar på sig ett par kläder och lite vax i håret sen är det klart, dom tänker typ inte på vad dom tar på sig eller gör dom det? :s tycker det är sjukt irriterande haha, men jag älskar att vara tjej så haha !!

Och i veckan tror jag att jag sk bli red head ;) vill pröva något nytt!!!!! Måste pröva något nytt!

Men nu ska jag sova börjar tjugo i elva imorn så det är chill !! Så puss och godnatt på er! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0