Länge sedan

Jag har inte orkat blogga haha ni kanske har märkt det? Haha nej men det har hänt lite så har inte orkat blogga.
Idag är det annandag jul, min julafton har varit awesome men den skulle ha varit myket bättre om älskling var med :( saknar honom så sjukt mycket !! Kanske får prata med honom imorn vi får se ((:

Idag har det varit myspys, åkte in till stan med Jacob, Nille och Linnea och fikade haha roliga prickar det där haha Jacob och Nille hade lite problem att vi gick och fika istället för att dra på donken hahahaha
Men jaja så nu sitter jag här, har precis kollat på Den där Mary, helt okej film, inte den bästa jag sett direkt haha

Satt precis och snackade med en tjej från Italien haha gick inte så värst bra, måste träna på min italienska !! Haha

Nu ska jag fortsätta kolla på snuten i Hollywood puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0