Saknar honom redan..

Asså hur i helvete ska dom här vekorna gå? Jag saknar honom som fan redan och det har inte ens gått en dag? Åh herregud.. Men Jag ska försöka att inte tänka på det för mycket !

Idag var det ju dansuppvisning och det gick åt helveteee gjorde fel typ HELA tiden hoppas bara det går bättre imorn ! Åt hos mormor efter träffade gammelmormor då oxå, åh vad länge sen det var jag såg henne ! 
Imorn blir det resturang med mamma och mina kära syskon :)

Men men jag är så grymt jävla trött så jag ska ta och sova nu så hörs vi imorn puss !!



Kommentarer
Postat av: lonisgalonis

Snygga flickor ^^ <3

Tihi

MATTE MED MARIA !!!!!! hahaha

2011-12-29 @ 15:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0