16.18 - 1 månad <3

Hej alla glada söta ungar :D Today, am I in a good mood !
Varför har jag ingen aning :s Haha ne men varit tillsammans med älskling i 1 månad nu, så det är väll något att vara gld över right ? :)
Idag har jag inte mycket planerat, ska städa rummet och så och laga mat själv :O Dom som inte vet det, suger jag på att laga mat haha :/
varför är ju för att mamma, saga och hampus är på ikea och strosar runt och jag ville inte följa med för att jag hatar typ ikea för att man vill ha så mycket där och inte kommer hem med typ något så ah där har ni anledningen.
Jobbade idag på matten kanske andra gången jag gör det, fyyyy på mig !! Men ska bli bättre med skolan har jag sagt till mig själv så vi får se hur det går (:
Är ensam hemma till kanske klockan nio??? Maybe?? I don't know :p
Ne men nu ska jag fortsätta vara duktig och städa så hörs vi laterrrrrr !!
Puss på er !!
PS. I love you älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0