19.24

Hej på er!! Kom precis hem från skolan, wtf dude???
Ne men hade ju utvecklingssamtal idag och det gick väll helt ok.
Mer vill jag inte säga haha :)
Idag måste jag VERKLIGEN plugga åh herreguuuuuud, jag orkar ine men men lovade min mentor att jobba på och så lovade jag mamma och pappa oxå  så jag har verkligen inget val...... It sucks.......
Så nu ska jag hoppa i ett par mjukisbyxor (önska mig lycka till) och sen sätta mig och plugga matte.
Ska byta mobil idag oxå för min Iphone är helt fucked up, kan varken ringa eller låsa mobilen :s Fett knas bror..
Men men vi hörs senare ikväll tror jag !! :) Puss på er ! ♥
Måste bara säga att jag Ääääääääälskar min klass, peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0