20.08

Åh herregud !!!!!!!!
Sitter och kollar på gamla bilder på mig åh herregud vad jag har förändrats herre jävlaaaaar !!!
Ursäkta om det kommer upp fula bilder !!
Det här var då i 5-6 (UUUUUUSCH)
6-7
7-8
8-9
Och nuu *trumvirvel*
Sååå mycket finare haha enligt mig !!!

Ja det var väll det roliga !!!
Kan börja med att ja blev jätte nöjd med mitt skolfoto !!! Blev skit braaaaaa !! Det känns som om det här inlägget kommer handla mycket om bilder asså ! Haha :D
Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem till mamma idag, skit nice :)
Ikväll är det Beck- Mannen utan ansikte :DDDDD Älskar beck och Wallander filmerna så jävla grymma !!! Så får se om jag kollar på den :)
Nu ska jag försöka och fixa en Header till bloggen :D Inte för att jag kan sånt dåra men vi får se hur det blir :D
Lär uppdatera ikväll oxå :) Puss !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0