23.28

Oj haha hade egentligen tänkt att uppdatera lite tidigare idag men det blev fullt upp. Var först iväg till mammas kusin och firade min syssling, sen efter det så åkte vi hem och på vägen hem smsar moa mig och fråar om jag vill följa med på NO LIMITS, som låg vid karlaplan (Maxim teatern) Klart jag ville följa med så snabbt hem sminka sig och dra iväg ! Sen så missade vi tunnelbanan och vi visste inte exakt vart den låg så tio minuter till den skulle börja kom vi fram till karlaplan och hittade det nästan direkt :D När vi väl kom in så såg vi Benke från bounce och några till kommer inte ihåg vad dom andra heter haha. Sen började det det var fett nice (btw, tror att jag ska byta dans grupp?? Hmm..) Sen efter träffa vi Jimmy :D Fett länge sen jag såg honom så det var kul !! :D Har saknat honom sen han lämna klassen för en annan klass :'( Haha..
Så just nu sitter jag och chillar vid datan och smsar lite :) Ska strax gå och lägga mig så jag säger godnatt och så hörs vi imorn !! puss ♥
Oseriös tjej just nu asså haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0