Mobilblogg

Nej men hej på er !
Klockan är nu 18.25 och jag sitter och pluggar matte, har matte prov imorn juuu -.-
Jaja idag fick vi reda på att bonings har någon jazz imorn så jag börjar 10.10 hur awesome är inte det ?????? :D

Idag har jag mått så sjukt konstigt :( på jazz lektionen idag fick jag jäääätte ont i huvudet och det kändes som att jag skulle spy inte kul, höll på att svimma idag oxå vilket inte heller var så kul, så på baletten var jag inte med utan jag antecknade bara och så frös jag så in i helvete men lektionen efter det var jag aaaas flum och typ garvade åt allting !!! Inte så kul dåra men men vad ska jag göra åt saken? Tror att jag hade fått för lite sömn så ah det kommer bättre dagar :)

Nu ska jag fortsätta göra matte och smsa med min älskling pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0