16.51

Hallojsan, det var inte idag jag bloggade asså, ne men det vart fullt upp med idol igår plus att min mobil dog så jag kunde inte mobilblogga vilket sög anus...
Idag fixar jag bara hemma, har precis fått upp min bokhylla så håller på att packa upp massa kartonger :)
Fick en kommentar nyss av någon tjejkväll, lite läskigt och att hon/han visste att han hette Raoul ??? :O Haha måste vara någon i dansklassen asså haha !!
Jaja, ikväll blir det TACOS till middag fy helvete vad gott må jag säga !!
Kan inte smsa eller snacka med Raoul idag för att han jobbar känns ju kul... Inte direkt MEN MEN nu ska jag fortsätta fixa i rummet
PEACE ! ♥
Jag just nu... :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0