19.05

Hej på eeeer !!
Igår var det skit kul !!! Vi var ju hos Niklas och kolla skräck (ha-ha-ha), Dennis den jäveln skrämde mig för att jag är så jävla lätt skrämd och vad tror ni inte Niklas säger "Det spökar i mitt hus höhöhöhöhöh" och vi andra höll ju för fan på att skita på oss när vi hörde det och gissa vad Henke säger jo han ba OMG jag är helt seriös det går någon där och typ skiter på sig haha ! Fast det var bara Hanna och Matilda haha !!!! Så jävla roligt. Sen drog jag, björn, Dennis och Linnea hem till Linnea och Dennis och kolla på Capten America men alla däcka haha gick och la mig vid halv fyra är gaaaanska trött nu asså haha. Det var gårdagen det.
Idag skulle jag egentligen på Halloween fekke men det blev inte av så nu är jag bara hemma och chillar :)
Sååå nu ska jag sätta mig framför teven med familjen puss på er ! ♥
Så gammal bild, men oboy vad kul vi hade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0