21.53

Hej mina små gullapor !
Jag har lovat pojkvännen min att blogga minst tio inlägg tills på måndag, så nu jävlar ska jag vara aktiv i mitt bloggande !!!
Så idag så smart som jag var så skulle jag montera ihop en möbel från ikea, och när jag håller på att skruva fast ena hjulet på möbeln så slinter jag med skruvmejseln och typ öppnar upp skinnet bredvid min tumnagel skiiiit äckligt och ont gjorde det oxå :(
Imorgon i skolan ska vi visa upp våran sexiga dans för typ hundra pers haha jag kommer dö ! Och nej den är inte så jätte sexig haha men snygg är den iaf !!! :D
*Min namn är Chuanita Flores och jag kommer från Chile, min pojkvän då, William Flores går på den här underbara skolan i årkurs 3, men vet du vad häng med här och let's zuuuuuuuuuuuuuumbaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!*
HAHAHAHHAAHAHHAA asså Cynthia så jävla rolig tjej asså haha !!!!

Men men nu ska jag väll hoppa in i duschen och sedan fortsätta kolla på CSI hihihihih puuuuuuusss !!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0