22.30

Hej sötnosar !
Idag har jag varit i Farsta med Lonis Galonis och handlat :D
Det blev två par tjocka tights och ett par tunna strumpbyxor och lite underkläder :) Skit bra !
först åkte vi till farsta och gick runt, och senare efter det drog vi in till stan och köpte lösnaglar (Men inget lim???? -.-) och sedan gick vi till buttrick's för att Lone skulle köpa Halloween dräckt det blev en sexig piga ! Woohoo !!
Sen efter det åkte vi hem till pappa och hämtade lite saker och då prövade Lone klänningen och den var för stor så efter det åkte vi in till stan igen och den tåg resan tog fan mer än en timma när den brukar ta 15-20 minuter :o Helt sjukt och då var det en handikappad kille som började prata med mig varför tåget var sent och så och jag kan inte vara taskig så allt jag gjorde var att hålla god min medan Lone höll på att garva ihjäl för att det var en gubbe bakom henne som slängde sig ner på stolen haha det var så grymt kul !!!
just nu sitter jag och kollar på dirty dancing och snackar med älsklingen :)
Asså man måste ju bara älska den filmen !! :D
Nu ska jag fortsätta vara social, så hörs vi senare
PUSS ♥
OOOOOOOOOOOLD picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0