12.26

Idag fyller min älskade morbror 30 år, men tror ni att jag kunde åka dit? Självklart inte!! 
Jävla förkylning.. 

Men iaf idag blir det bara att vara hemma, ska dra till pappa idag oxå, och där snöar det såklart! Varför kunde inte snön komma innan jul och nyår?!?!!
Usch men aja snart börjar skolan igen så ska börja ställa om mitt sätt att gå och lägga mig och så haha

Sitter just nu och kollar på Camp Rock haha, med svenskt tal haha så fult haha! Plus att det stör mig så sjukt mycket när Eric Saade gör en av rösterna haha, passar inte in med hans skånska hahaha så fult haha men men. Ska göra något att äta nu iaf, kanske uppdaterar senare, ska iaf ta med mig datan till pappa så lär uppdatera där oxå haha..

Men puss på er!! ♥





Kommentarer
Postat av: Nina [vinn en design]

Hej! vad gjorde på nyårs? det är så att jag har tänkt göra en rolig sak av alla kommentarer, om jag får tillräckligt . Så skulle betyda mkt om du ville svara!



http://earthangel.blogg.se/2012/january/tvatusentolv.html#comment



ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0