13.24

Sitter i rummet och DUNKAR Summer Boo- crossfire. Asså vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den nu asså tänker på sommar när jag hör den, jag vill ha sommar nu!!!!

Ska iaf till min gammelmormor idag och göra jag vet inte vad :s men men ska bli trevligt att träffa henne iaf :) vet ni hur mycket jag saknar att ha en kamera?? Jag vill ha minnen 4 life dom här tre åren i gymnasiet självklart utanför skolan oxå men det är dom här åren jg kommer komma ihåg mest!! Åh men aja man får väll börja spara eller något haha :p

Men ska fortsätta dunka haha grannarna kommer säkert och knackar på snart men det skiter jag fullständigt i!! Puss på eer!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0