20.32

Hej på er sitter just nu i soffan hemma hos pappa och kollar på master chef Sverige, helt okej tycker jag. Men inget program jag föredrar direkt haha :s och pappa är inte ens hemma så jag vet inte varför jag kollar på det, kanske förstått att jag behöver kunna laga mat kanske? Haha

Men men idag kom jag hem till pappa vid fyra kanske (?) och då ställde han sig direkt och lagade tortellini med julskinke spad, skit gott!!

Fick en julklapp av en av pappas bästa kompisar haha, en liten Calvin Klein (stavning?) parfym, lite choklad och en tampong gubbe (?!?!!!?!!?) HAHAHA rolig prick han den där Jacke haha!!

Och från den ena saken till den andra haha, så blir det skola för mig imorn! Och efter det bär det av till balett akademin på öppet hus! Så då ska det dansas med Inez! :D kuligt!!
Så imorn börjar jag klockan tio med jazz! Jag får ta det lite lugnt eftersom jag fortfarande har en jobbig hosta, men det ska jag klara av tycker jag, åh jag är så glad över att vår terminen har kommit igång! Jag har faktiskt längtat lite till skolan för att få träffa alla härliga människor och danslektionerna :D

Gör ett inlägg på mobilen så det ser ut att vara ett långt inlägg! Men det får jag väll se hur det blir sen! Ska ta och skala lite morötter och smaska i mig! Frukt/grönsaker istället för godis på kvällarna nu är jag påväg mot beach 2012, ska börja gumma lite smått oxå tror jag! Taggad inför sommaren, kommer bli ännu bättre än den förra, men den förra finns det så sjukt mycket minnen som jag verkligen inte vill glömma!
2012- nya vänner, nya äventyr!!

Take care! Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Josefine Dacke

Haha, Jacke!! ♥

Var det inte han som imiterade Kalle Anka också? ;) <3333

2012-01-13 @ 18:39:33
URL: http://dackeplutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0