22.58

Chattade med älskling idag, riktigt trevligt, saknar honom sååå mycket, ord kan inte beskriva det!!
Tyvärr så har fått öroninflammation och brytit en tå :o Hur han nu lyckats med det haha.
Satt och tyckte synd om mig själv haha men han har fan mycket värre, stackarn :(
Men men snart kommer han hem längtar sååååå mycket ! ♥

Sitter och kollar på Hitch just nu, Mission impossible sög dase!
Efter den här filmen är det CSI hehe, så det är ju klart att jag ska kolla på det haha.
Mamma,Saga och Hampus kom hem för en liten stund sen oxå, skönt att inte vara forever alone längre haha.

Får hoppas att jag blivit bättre imorn för då är jag och pappa, farmor och farfar bjudna till min morfar till middag, vill inte missa mer än vad jag redan gjort..
Men men nog med depp nu haha! Vi får höras senare

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0