Sjuk..

Ah men det är ju kul att man blir grymt jävla sjuk nu den sista veckan på lovet, jag som hade så mycket inplanerat och allt! :( Men men iaf igår var jag med två av mina soulmates Jossan och Michelle, skit kul var det även om vi inte var så jäätte flummiga som vi bråkar vara men men det var trevligt och vi hade en riktig pratstund myspysigt!! 

Så idag kom jag hem vid kvart över tolv började städa även om jag är sjuk, mamma skulle få hit en kompis så var tvungen och fixa till rummet lite haha, så nu sitter dom och tjejsnackar i köket och jag ligger nedbäddad i sängen och kollar på CSI, haha inte så ovanligt men mysigt är det haha, men ska återgå till CSI så uppdaterar jag när jag orkar :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: mysan

krya på de! de är bra med mig :)

2012-01-03 @ 14:46:07
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Josefine Dacke

2012-01-03 @ 23:02:21
URL: http://dackeplutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0